Sehayat edenlere yönelik teknoloji çözümleri ile hayat kolaylaşıyor. Günümüzde müşteriler biletlerini internetten alıyor, uçak check-in işlemlerini cep telefonlarından yapıyorlar. Rötar veya uçuş saati değişikliklerini cep telefonu mesajı ile alıyorlar. Uçağa binerken veya otele girerken bile check-in işlemlerini self-servis dokunmatik ekranlardan (kiosklardan) beklemeden yapabiliyorlar.
Encore bu dinamik seyahat ortamında teknolojinin son olanaklarını sunan NCR çözümlerini hizmetinize sunmaktadır:
- NCR uzmanları mevcut operasyonunuzu analiz ederek sunmuş olduğu teknolojilerle nereleri geliştirebileceğinizi ortaya çıkartabilir.
- Seyahat eden müşterilerin ister internetten, ister cepten, isterse de bir kiosk kullanarak tutarlı bir iletişim içerisinde olması için entegre çözümler önerir.